20 de abril de 2009

Reunión Con Fina 20.04.09

Hoxe fumos moi italianos: Comimos Erika's pizza. Comentamos o libro El lector con Fina, José Ramón, Álvaro, e eu, Carliños. O libro trata dun rapaz que se convirte primeiro a adolescente e despois a adulto. Na súa adolescencia o rapaz coñece a unha muller de 32 anos coa que despois mantén relacións sexuais (Que porkiño, aos 15 anos). Ao final meten á muller na cárcel e o rapaz (que xa era universitario) non di que era analfabeta e con eso podería sacala da cadea.A min e a Álvaro parecíanos raro pero posible que un rapaz de 15 anos mantivera unha relación de parella cunha muller de 32 anos (eu coa profe de tecnoloxía, figurádesvolo).

Bicos e poñede moitos comentarios, que non teño ningún :(

3 comentarios:

Libraco dijo...

No noso blog tedes(aínda sabendo que probablemente algún dos mencionados xa teña o galardón)o agasallo de Blog Maneiro, con agradecemento para aqueles que van marcando camiño e tamén para os que están na 'batalla'.

maria dijo...

ti ca profe de tecnoloxia jajaja

Olalla!!! dijo...

si carlos eu non te vexo ca profe de tecnoloxia
olle non me podo apuntar ao club de lectura¿?